2017. július 21., péntek

Basketbalistky Elhotová zažehnala angínu a proti Ukrajine si zastrieľal

"Dnes večer doberajú posledný prášok a ešte trochu cítim mandle. Na tele je tá angína stále spoznať. Ešte sa necítim tak dobre ako v príprave, "povedala novinárom Elhotová.

"Nehovorím, že to potom bude z mojej strany ešte lepšie, pretože únava bude stúpať a tímy sa na mňa lepšie pripraví. Musíme to hrať ako tím. Som hrozne pyšná na dievčatá, že sme ten ťažký zápas zvládli, "dodala.

Kým vo štvrtok proti Čiernej Hore bola na Elhotové doznievajúcej chorobu stále zrejmá, tentoraz od začiatku tiahla tím strelecky.Kľúčovou pomoc potom predviedla v tretej časti, kedy dala osem zo 14 slovenských bodov a pomáhala odďaľovať nápor súpera. Češky však nakoniec až šestnáctibodové vedenie neudržali a v závere museli tvrdo bojovať o výh ru.

"Už v prvej polovici mi bežalo hlavou, že to nesmieme prohospodařit. Bohužiaľ sme na ich sťahovanie nedokázali reagovať a dospelo to do tejto vyrovnanej koncovky, ktorá ale vôbec nemusela byť. Nakoniec som mala pocit, že sa mi zastaví srdce, ako som bola nervózna, "priznala.

Zásluhu na tom mala Alina Jagupovová, ktorá 32 bodmi tiahla Ukrajinu a potvrdzovala svoju veľkú kvalitu. "A to veľká vďaka patrí Jane Veselé, ktorá Jagupovovou skvele bránila. S ňou má každý tím veľký problém, je skoro nebránitelná.My tam nemať Janovi, tak to mohlo vyzerať inak, "ocenila Elhotová spoluhráčku.

Pol minúty pred koncom tak Ukrajinky viedli o bod, ale potom štyrmi trestnými hodmi rozhodla Veronika Bortelová. "Ja Verča verila, pretože je to skúsený hráč. Vyzerala v pohode a ja si bola skoro istá, že to dá. Ale potom ešte posledný nájazd bol infarkt, pretože sme tam skoro fauloval. Z toho sa musíme pouči ť, "dodala.

Pre Elhotovou to bol jeden z najlepších zápasov za národný tím, ale sama k sebe bola skôr kritická. "Som rada, že som tímu pomohla, ale chcela by som hlavne udržať kontinuitu mojich výkonov. Ja mám vždy dobrú časť zápasu, ale potom som impotentný. Preto by som chcela pomáhať pravidelne. Navyše je to aj o obrane.Keď dávam body, ale moja hráčka skóruje, tak je to za nula. Musím sa viac sústrediť na obranu, "dodala.

Okrem nej zažiarila aj pivotka Alena Hanušová, druhá najmladšia hráčka tímu, ktorá tiež dala 23 bodov, vrátane dôležitých v poslednej štvrtine. "Asi to bol môj najdôležitejšie výkon v reprezentácii. Doteraz mi turnaja moc nevychádzali, tak som rada, že som mohla tímu pomôcť. Je to vzpruha pre sebavedomie, "povedala hráčka USK Praha.

" Padli mi tam aj dve trojky. Som rada, že mi to tam začína padať. Čaki (Elhotová) včera taky nemala svoj deň a dnes jej to padalo, čo je dobre. Ale chytili sa aj ostatní, dôležitých bolo 12 bodov Veroniky Bortelové.Bol to hlavne tímový výkon, "hodnotila.

" Za prvý štvrtku sme dali viac bodov ako včera v polčase. Potom ale ony pritvrdili v obrane. Ja som mala veľmi ťažké dostať sa k lopte, pretože ma bránila Dorogobuzovová, ktorá bola hrozne agresívna, držala ma, rozhodca to nepískalo. K tomu ony začali hrať jednoducho, dávali to cez Jagupovovou, ktorá si s nami robila, čo chcela. Je hrozne ťažké ju brániť. Ona je tank, dáva koše s faulom, vystrelí aj tri metre za trojkou, "popisovala Hanusová.

" sťahovali, sťahovali, my tam mali sme tam hrozne blbé chyby, ale zvládli sme to. To je najdôležitejšie, aj keď to boli nervy, "dodala.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése